Vriendskap

17 Oct

Wat is vriende?

Dit is iemand wat jou verstaan

Dié by wie jy net jouself kan wees

Die enigste plek waar jy naak kan staan

~

Iemand wat kan sin maak van jou soekende note

Daardie persoon wat namens jou die klavier kan slaan

Die een wat in jou deurmekaar geneurie

Jou hartsmelodie verstaan

~

Mense wat jou red van die lewe

Beskerm teen die nuttelose gejaag na wind

Hulle wat jou weer sentreer

Met geduld werk asof met ‘n kind

~

Dié wat pertinent ‘n baken in jou lewe is

Sy met ‘n altyd-luister oor

Hy wat onvoordwaardelik ondersteun

Dit is hulle wat my hart bekoor

~

Dit is dié mense wat belangrik is

Hulle wat sonder rede

Jou regop hou

Tydens elke aanslag van die lewe

~

Hulle wat jou oppas

Mense wat tussenbeide tree

Net as dit onuithoudbaar raak

Wanneer jy die lewe nie meer ‘n kans wil gee

~

Ek sê opreg dankie

Vir elke hartsmens op my pad

Jy gee my asem

Jy gee lewe aan my ou stukkende hart

~

© Helga Gouws

One Response to “Vriendskap”

  1. Toortsie Oktober 19, 2015 at 6:41 vm #

    Vriende. Die wonderlikste ding wat daar is!

Lewer kommentaar

